Gnomeo & Juliet
In this creative twist on the classic Shakespeare tale, two young garden gnomes, Gnomeo and Juliet, try to avoid tragedy and find lasting happiness together when they are caught up in a feud between neighbors.
In the animated comedy adventure "Gnomeo & Juliet," Shakespeare’s revered tale gets a comical, off-the-wall-makeover. Directed by Kelly Asbury and showcasing both classic and original songs by Elton John, the film features the voices of James McAvoy and Emily Blunt as Gnomeo and Juliet, who have as many obstacles to overcome as their quasi namesakes when they are caught up in a feud between neighbors. But with a plastic pink flamingo and thrilling lawnmower races in the mix, can this young couple find lasting happiness?