Secrets of the Whales
Secrets of the Whales plunges viewers deep within the heart of whale culture to reveal the mysterious and beautiful world of whales.
Secrets of the Whales plunges viewers deep within the heart of whale culture to experience the extraordinary communication skills and intricate social structures of five different whale species: orcas, humpbacks, belugas, narwhals and sperm whales. Filmed over three years in 24 locations, throughout this epic journey, we learn that whales are far more complex and more like us than ever imagined.