The Last Ice
As climate change rapidly melts Arctic sea ice between Canada and Greenland, the entire Inuit way of life is at stake.
For centuries, Inuit in the Arctic have lived on and around the frozen ocean. Now, as climate change is rapidly melting the sea ice between Canada and Greenland, development here threatens to upset the delicate balance between their communities, land and wildlife.