Breeders
In this honest and uncompromising comedy, Paul and Ally are juggling full-time careers, aging parents, a mortgage, upheavals in their relationship and the unenviable curveballs of parenting their young children, Luke and Ava.
Breeders explores the paradox that every parent knows but never admits: you would willingly die for your children, but quite often you also want to kill them. Paul is a caring father discovering he’s not quite the man he thought he was. His partner Ally runs a recording studio, makes Paul laugh and has the ability to read a story to their children while she's technically asleep. In this honest and uncompromising comedy, Paul and Ally are juggling full-time careers, aging parents, a mortgage, upheavals in their relationship and the unenviable curveballs of parenting their young children, Luke and Ava. When Ally’s estranged father Michael appears on their doorstep, the family essentially takes on a third child - but this one comes with baggage and opinions. Paul’s own parents, Jackie and Jim, are on hand to help out, but their generation does parenting a little differently.