Stay
"Stay" follows Kiara, a PhD author of African spirituality, and Miles, a former MMA fighter, facing the end of their once beautiful marriage. As it appears matters can’t get any worse in their lives, they begin to encounter soul-shaking, supernatural forces and go from fighting one another to fighting for their lives. The key to survival lies within their ability to conquer their darkest moments with courage and love.