Benefits With Friends
If the love of your life was by your side the whole time, how long would it take for you to realize it? Bruna Marquezine and Sérgio Malheiros star in this irresistible romantic comedy about the ups and downs of Bia and Victor, their love lives, and unshakable friendship.
First Star Originals romantic comedy series in Brazil, "Benefits With Friends" is a sexy and humorous journey through the encounters and misunderstandings in the relationship between Bia (Bruna Marquezine) and Victor (Sérgio Malheiros), inseparable friends who still don't know who the love of their lives are. While they remain side by side, confidants of their dreams and secrets, Bia and Victor live other passions and share a journey of coming-of-age and connection together.