Soul
Jamie Foxx leads an all-star cast in this hilarious, heart-filled adventure. Pixar’s "Soul" introduces Joe, who lands the gig of his life at the best jazz club in town. But one misstep lands Joe in a fantastical place: The Great Before. There, he teams up with soul 22 (Tina Fey), and together they find the answers to some of life’s biggest questions.