Atlantis Rising
Oscar-winning filmmaker James Cameron and Emmy-winning filmmaker Simcha Jacobovici go on an epic adventure to find the lost city of Atlantis, using the works of 4th-century B.C. philosopher Plato as a virtual treasure map to lead the way.