Miraculous World: Shanghai, The Legend of Ladydragon
On school break, Marinette heads to Shanghai to meet Adrien. But after arriving, Marinette loses all her stuff, including the Miraculous that allows her to turn into Ladybug!
Marinette is on a school break and everything is fine…until she learns that Adrien had to go to Shanghai, China, with his father. Luckily, her Uncle Wang lives there, and his birthday is coming up soon! To go meet Adrien and her own origins, Marinette decides to take his gift to Uncle Wang herself. But soon after arriving, Marinette loses all her stuff, including her purse, Tikki…and the Miraculous that allows her to turn into Ladybug!