Megastructures: Real Madrid Super Stadium
Real Madrid is remodeling its stadium, the Santiago Bernabéu, using unique technological solutions and without missing a single match.
Real Madrid, the football club with the most Champions League titles, is undertaking a unique renovation of its stadium. The new Santiago Bernabéu will have a metallic facade, retractable roof, 360º video scoreboard, and a logistics ring. It will be the first stadium to store the pitch underground with a revolutionary system, all while continuing to host matches, pushing engineering to the limit.