Star Wars: The Mandalorian and Grogu Official Podcast
A behind-the-scenes look at the making of “Star Wars: The Mandalorian and Grogu,” featuring writer-director Jon Favreau, the President of Lucasfilm, Dave Filoni, composer Ludwig Göransson, and two stars of the film, Pedro Pascal and Sigourney Weaver. Even Grogu himself swings by to weigh in on what made the process of making this movie so special.