The Verdict
An alcoholic Boston lawyer takes on a hopeless medical malpractice case in a desperate attempt to pursue justice and redeem his honor.
An alcoholic Boston lawyer pulls himself together to bring an unpopular medical malpractice case to trial against strong opposition by the courts, the archdiocese and his own clients.