Eyes of Wakanda
Marvel Animation’s new action-adventure series “Eyes of Wakanda” follows the adventures of brave Wakandan War Dogs of the secret organization the Hatut Zeraze throughout history. In this globe-trotting adventure, they must carry out dangerous missions to retrieve Vibranium artifacts lost to the world.