Pete's Dragon
This heartwarming musical adventure follows the friendship of a young orphan boy and his invisible pet dragon, who flee from his cruel guardians to a small fishing village in Maine.
A heartwarming musical adventure about the friendship between a young boy and his invisible pet. Pete, a young orphan, flees from his cruel guardians to a Maine fishing town with a lovable but mischievous dragon named Elliott, his one true friend. Fortunately for Pete, they are taken in by a kind lighthouse keeper, Nora, and her father. But Elliott's flair for flying and disappearing at will continually gets Pete into trouble. The adventure heats up when the townsfolk try to capture Elliott for their own gain — only to discover that a fire-breathing dragon may be the only solution to an unexpected problem. Contains tobacco depictions.