Wayne Brady: The Family Remix
With Brady at a sudden crossroads in his life, “Wayne Brady: The Family Remix” offers an intimate look into his blended family’s personal life, revealing unexpected points of view and values that most people (including his own family) have a hard time understanding. Their real life is not always as easy and as simple as it seems.