Unmasked
The "Trigger" TV show fiercely pursues justice, exposing the truth behind dark and mysterious crimes. With passionate team leader Oh Soryong, self-centered newbie Han Do, and style-obsessed field producer Kang Giho, the team is ready to unmask villains with their cameras.
Team leader Oh Soryong is tracking a 20-year-old cold case when she gets tangled in a workplace scandal. Just as things reach a boiling point, a mysterious whistleblower, Dr. Trigger, throws the team off balance.
Then comes Han Do, a self-centered newcomer with no interest in teamwork. With clashing personalities and a flood of intense cases, it is chaos 24/7 in the Trigger office.