The Gloaming
When a woman is found brutally killed, the clues surrounding her death connect to murders both past and present. At the center of this web are two detectives who share a past.
When a woman is found brutally killed, the clues surrounding her death connect to murders both past and present. Political corruption and shady business dealings are soon entwined with sinister crimes and occult practices. At the center of this web are two detectives who share a tragic past. In a harrowing journey to find the truth, their fate is coerced by the ghosts of the unsettled dead that linger in the liminal space between life and death — The Gloaming.