My Music, My Roots: Carlos Rivera
Carlos returns to Huamantla, Mexico, the dreamy town where he was raised. During those years, his grandma was his support: she encouraged him to move forwards. The road was not easy. He had to organize concerts himself, with the financial help of local businesses. He is eternally grateful to them and will perform for the people of the town who helped him.
Carlos returns to Huamantla, Mexico, the dreamy town where he was raised and were his calling as an artist was born. During those years, his grandma was his support: she encouraged him to move forward. As Carlos wanders the streets of Huamantla, he remembers the road was not easy. He had to organize concerts himself, with the financial help of local businesses. He is eternally grateful to them and will perform for the people of the town who helped him in his artistic career. This town saw him fall down, and was there to pick him back up.