Queenie
Queenie Jenkins is a 25-year-old Jamaican British woman living in south London, straddling two cultures and slotting neatly into neither. After a messy breakup with her long-term boyfriend, Queenie seeks comfort in all the wrong places and begins to realize she has to face the past head-on before she can rebuild. The series is based on the best-selling novel by Candice Carty-Williams.