Assembled: The Making of Loki
Marvel Studios ASSEMBLED: Loki reveals how a series centering on the MCU’s chief mischief maker was conceived and created. Narrated by Tom Hiddleston, we reflect on the incredible eleven year journey of both the actor and the character. We gain fascinating insights from director Kate Herron, her cast, and the entire filmmaking team that dove head first into building the dazzling world of Loki.