Bachelor Party
Rick is going to marry the woman of his dreams tomorrow, provided that he can survive the repercussions after his crazed buddies throw him the ultimate bachelor party.
This outrageously funny look at one man's final moments of bachelorhood stars Tom Hanks as Rick, reluctant recipient of a bachelor bash given by a group of friends who view partying as their full-time religion. Rick's worried fiancée, Debbie (Tawny Kitaen), dresses up in disguise and crashes the party to spy on her future husband. To complicate the night further, Debbie's father hires her ex-boyfriend to win back his daughter. It turns out to be an evening the soon-to-be bride and groom will never forget.