The Con
Explore the troubling tales of people taken in by claims and promises that proved too good to be true, from identity fraud and misleading romance to the high-profile college admission scandal and Fyre Festival. It will reveal how the victims were fooled and the cost of their false trust – emotional and financial. Featuring interviews with the key people, including victims and eyewitnesses, and, in some cases, law enforcement and the perpetrators themselves.