Buried Truth of the Maya
According to Mayan legend, there is a hidden underground cave below Chichen Itza, so high tech archaeologists set out to find the buried truth.
Over 800 years ago, ancient Mayan civilization collapsed, and now, the ruins are slowly being lost to time. A team of a high-tech archaeologists try to virtually preserve these hallowed grounds and, in the process, discover the truth behind the Mayan legends about a large cave directly under El Castillo. Using cutting-edge technology, they set out to find the buried truth of Chichen itza.