Nieve Negra
Accused of having killed his brother in adolescence, Salvador lives in isolation in Patagonia. After decades without seeing each other, his brother Marcos and his sister-in-law Laura arrive after their father’s death to sell the inherited land. The encounter, in the midst of an inaccessible landscape, rekindles a dormant grief in which the roles of victim and killer are repeatedly reversed.