The Big Love Picture
Martín is a filmmaker and his girlfriend, Vera, is an actress. As the demands in their dream careers push them apart, the couple struggles to appreciate what they built before fame came calling.
In this Argentine romance, filmmaker Martín and actress Vera have been inseparable since meeting on a set seven years earlier. But when Martín sees his career take off with demanding new projects, he must find a way to follow his dreams without losing the person that inspires him.