Science Fiction, Fantasy
Bringing together elements from the physical world, and others unearthly in nature, "Kdabra" chronicles the mysteries encircling Luca, a 17-year-old boy who runs away from a sinister community and unleashes a series of events that defy logic.
Kdabra brings together elements from the real and supernatural world. The gripping mystery that surrounds its protagonist, Luca - a 17-year-old who has escaped from a dark community, triggers a series of unforeseen events. A world of inexplicable phenomena, where all possible answers seem to be centered on him and a dazzling universe where the constant succession of events will give it a magical character, until the tricks behind them are revealed...