Bia: An Upside Down World - Making of
Would you like to travel to the world behind the mirror? A look behind the scenes at this special "Bia" episode, a backwards world where the universe of the series is turned on its head. We take a look at the challenge involved in the creation of totally different characters, looks, dialogues and previously unseen situations, plus all the work and fun involved in the shoot.