Talk & Interview
Mexican rock icon Álex Lora and daughter Celia, a Playboy Playmate and famous influencer, open up about their lives and careers in this unprecedented heart-to-heart conversation. Music, love, family and controversies are broached as each reveals an intimate side that is often overlooked.
Mexican rock legend Álex Lora opens his heart to his daughter, Celia Lora, a controversial and unapologetic sex symbol and influencer, in an intimate and unprecedented conversation. The father and daughter duo discuss Álex’s music career, from pioneering Mexico’s rock scene to founding iconic band “El Tri”, in addition to broaching life moments away from the stage — most notable among them are when he fell in love with his wife, Chela, and Celia’s birth. Celia, for her part, reveals what it was like growing up in a rock ‘n’ roll household, caring for her maternal grandmother while her parents were on tour, and the struggle to branch out on her own, away from her father’s fame. The intimacy reveals that at the end of the day they are still a family that lives, laughs, hurts, and grows together.