Fantastic Voyage
Stephen Boyd, Donald Pleasence and Raquel Welch star in this imaginative sci-fi adventure. When a scientist who holds the secret of miniaturization goes comatose, a team of specialists travels inside his body to try to repair a dangerous blood clot. But with his body’s defenses fighting them, and a saboteur on the team, it’s a race against time to operate before the miniaturization wears off!