Sacred Soil: The Piney Woods School Story
Sacred Soil: The Piney Woods School Story is a documentary film set against the culturally historical backdrop of one of the oldest Black boarding schools in America; the film provides a window into the ever-evolving, complex layers of Black excellence and exposes the hard sacrifices a unique group of marginalized teens make in hopes of achieving a real shot at life.