You Only Live Once
Leo’s scamming days come to end when he records a crime committed by three very serious, very armed gangsters. Seeking to lay low, Leo hides out in a Jewish community, where he falls in love with the Rabi’s daughter all while pretending to be Jewish himself. It’s only a matter of time before one of Leo’s scams falls apart.
Leo is a scammer who extorts the clients of a young prostitute. But the scam backfires when he records a crime committed by hired murderers working for one of the most important medical laboratories in the world. Leo manages to escape by taking shelter in a Jewish community (posing as one of them). There Leo falls in love with Sara, the daughter of Rabbi Mendi and committed to another member of the community. But the assassins are approaching and Leo, with his priest brother, Agustín and his new mates, must face them to save their lives.