Hidalgo
The excitement begins when famed horseman Frank T. Hopkins (Mortensen) enters a grueling competition - "The Ocean Of Fire" - with his mustang Hidalgo.
The excitement begins when famed horseman Frank T. Hopkins (Mortensen) enters a grueling competition - "The Ocean Of Fire" - with his mustang Hidalgo. Together, they must not only survive a 3,000-mile race across blistering desert terrain; they must also thwart evil competitors who vow victory at any cost. Witness a sandstorm of epic proportions; a swarm of locusts so massive it obliterates the relentless sun, deadly traps that defy imagination. Based on a true story, this astounding tale of personal triumph will take your breath away.