Zombies 4: Dawn of the Vampires
After their summer road trip takes an unexpected detour, Seabrook’s zombie/cheerleader-alien sweethearts Zed and Addison inadvertently become camp counselors to two opposing monster factions — Daywalkers and Vampires. As tensions flare between the rival groups, the Seabrook crew must convince Nova, a Daywalker, and Victor, a Vampire, to try to unite their warring worlds to prevent a greater threat that endangers them all.
In the first three “ZOMBIES” movies, Zed and Addison brought human and monsterkind together in their hometown of Seabrook. Now, a new adventure dawns for the duo when their summer road trip takes an unexpected detour, landing them in the middle of yet another monster rivalry: Daywalkers vs. Vampires. Tensions flare when Zed and Addison find themselves acting as camp counselors between the two opposing supernatural factions. With the help of Eliza and Willa, they must convince sworn enemies Nova and Victor to try to unite their warring worlds before an even greater threat endangers them all.