Mama Se Fue De Viaje
Victor and Vera Garbo have been married for twenty years. They have four children: Bruno, Lara, Tato and Lolo. Victor is completely absorbed by his job, and he doesn't know what's going on in his wife's and children's lives. Vera is burdened by the fact she's solely responsible for all the chores and she decides to go on a trip alone for ten days. As a result, his husband has to take a leave of absence from work to take charge of the house. Almost immediately, there's a chain reaction that leads to chaos. But, little by little, Vera's husband and children will take her trip as an opportunity to get to know each other better and to enjoy their beautiful and chaotic family life.