Snake City
Streetwise snake-catchers Simon Keys and Siouxsie Gillett rush across their city to save both snakes and people. From deadly black mambas in wardrobes to cobras in factories, Simon and Siouxsie put their lives on the line to catch these deadly invaders – by hand. Their reward? Watching the snakes slither away unharmed, back into the wild.
From deadly black mambas in wardrobes to cobras in factories, streetwise snake-catchers Simon and Siouxsie put their lives on the line to catch these deadly invaders – by hand.