Iwájú: A Day Ahead
Filming across three continents, “Iwájú: A Day Ahead” shares the story of the founders of the Pan-African comic book company, Kugali, who made their dream a reality creating an original animation series with Walt Disney Animation Studios. Created by ABC News Studios and Walt Disney Animation Studios.
A documentary special filmed across three continents, “Iwájú: A Day Ahead” shares the story of the founders of the Pan-African comic book company, Kugali, who made their dream a reality creating an original animation series with Walt Disney Animation Studios. Created by the ABC News Studios and Walt Disney Animation Studios team that brought you “Into the Unknown: Making Frozen 2,” the documentary shows anything is possible when talent meets opportunity.