Music
Every song, every minute! When we're side by side, no limits! Sing and dance along to the live concert performance of "No Limits" from Electric Bloom. Performed by Posey (Lumi Pollack), Jade (Carmen Sanchez), and Tulip (Ruby Marino) of Electric Bloom.