The Enchanted Cave
It's the story of Anna, daughter of Paulo, a missionary doctor, who lives in Januaria, Minas Gerais. Paulo goes on a dangerous mission and leaves Anna at the Rosa dos Ventos Boarding School in Milagres, in Sao Paulo, promising to return on her birthday, but he disappears mysteriously. Anna sets off on a journey to discover more about the school and the town, her family and her identity.
The series tells the story of Anna, daughter of Paulo, a missionary doctor. Both live in Januaria, Minas Gerais. Paulo is summoned to a dangerous mission. Anna can’t go with him. Paulo leaves his daughter in the Rosa dos Ventos Boarding School in Milagres, in the interior of Sao Paulo, where she will have to live with very different children. Paulo promises to return on his daughter's birthday, but mysteriously enough, he doesn’t. Anna sets off on a journey, only to discover more about the school and the city of Milagres. In the city, she finds the Fatima Kombi Store, which has everything, the Bolhas pet shop, that deals with all animal species and Lolipopus, the famous candy store. In this new stage, Anna, with her sloth backpack, discovers more about her family and her identity.