Gold Land
After stumbling upon a mass of gold, Heeju faces greed, betrayal and a fight for her life.
When Heeju accidentally gets her hands on a stash of smuggled gold bars, she’s thrust into a chaotic world of greed and betrayal. As those around her fight for the gold, Heeju becomes consumed by the desire to keep it all, igniting a desperate battle for survival.