Encontros Premier League
Encontros Premier League is a documentary series that explores English football through powerful human connections and unexpected encounters between different generations, cultures, and careers. Each episode brings together prominent figures from the game to share experiences, revisit defining moments, and uncover stories rarely seen beyond the pitch.
Rather than focusing solely on matches or trophies, the series dives into the people behind the players, building bridges between past and present while offering an intimate perspective on the Premier League’s impact both on and off the field.
With privileged access and honest, in-depth conversations, Encontros Premier League uses football as a starting point for universal stories about ambition, identity, and legacy.