The Secret of the Magic Gourd
When an inquisitive boy discovers a mythical, magical gourd while fishing, he has no idea of the trouble that lies at the end of his hook. The gourd attempts to make the boy's dreams come true, but instead succeeds in turning his world upside down.
When an inquisitive 11-year-old discovers a mythical, magical gourd while fishing, he has no idea of the trouble that lies at the end of his hook. With the ability to grant any and every wish, The Magic Gourd attempts to make all of the boy's dreams come true, but instead succeeds in turning his world upside down. Based on the beloved children's novel and featuring the voice talent of Corbin Bleu.