Marvel Lucha Libre Edition: The Origin of the Mask
A documentary crew follows these Marvel superhero-inspired wrestlers during the spectacular competition leading to the final wrestle for the coveted championship belt. However, a dangerous substance called El Simbionte will jeopardize the tournament.
Rudos vs Tecnicos will face each other in the ring of Marvel's Lucha Libre Edition tournament. Relive the fights from the point of view of the heroes and the most dangerous villains, who are all after the goal of getting to the grand event in which the winner will receive the coveted prize belt of the championship. A dangerous substance called El Simbionte will challenge our heroes, headed by Leyenda Americana. Marvel wrestlers will stand their ground against Terror Purpura and his grim team of baddies. We'll learn about the stories that lie behind old rivalries. We will also have a closer look at the culture that surrounds Mexican Lucha Libre wrestling, as our heroes seek to defend their honor through the power of their masks.