Marbella
The series follows César, a successful lawyer living in Marbella. Handsome, rich, hedonistic, ambitious and addicted to social media, he divides his time between the courts and partying, always accompanied by his partner, Katy. He believes in being friends with everyone and avoiding conflicts, until he ends up in the eye of the hurricane and needs a lawyer to save him.
The series follows the professional and personal life of César, a successful lawyer living in Marbella. Handsome, rich, hedonistic, selfish, ambitious, obsessed with social media, César is torn between his work in the courts and having fun, always accompanied by his partner Katy. César is very clear that, in order not to have problems in life, you have to be friends with everyone and never cross certain lines. But when he least expects it, he discovers that he is in the eye of the hurricane and he will need a lawyer to save him.