Menendez & Menudo: Boys Betrayed
A connection between Jose Menendez and Edgardo Díaz adds new insights into the Menendez brothers' case. Roy Rosselló, a former Menudo member, shares his story and seeks new witnesses in his quest for justice. Interviews with those close to both cases raise concerns about decades of child sexual abuse, unanswered by authorities. Roy is determined to find support and bring change.
A connection between Jose Menendez and Edgardo Díaz gives a new dimension to the Menendez brothers' case. Roy Rosselló gets the opportunity to tell his story as a member of the famous boy band Menudo and to find new witnesses in his crusade for justice. In-depth interviews from people close to both cases raise questions about child sexual abuse that extends for 30 years with no action or investigation from the authorities. As Roy seeks to change that, he is willing to go where needed to find voices who support him.