Tyrant
A drama that follows a typical American family whose members find themselves embroiled in the geopolitical intrigue of a volatile Middle Eastern country.
Tyrant is the story of the youngest son of a Middle Eastern dictator who returns to his homeland after a self-imposed 20-year exile. Immediately thrown back into the familial and national politics of his youth, he must confront the stark realities of his past and face pressures to assume a more active role in his family’s regime. .