Miss March
A young man and his best friend, who's just emerged from a coma, embark on a cross-country road trip to Los Angeles, in hopes of crashing a party at The Playboy Mansion.
When a young man awakens from a four year coma to hear that his once virginal high school sweetheart has become a Playboy centerfold, he and his sex-crazed best friend decide to take a cross-country road trip to win her back.