A Familia Craft Em O Impostor
Baixamemoria, Cronosplays and Spok are going to Ana's birthday party. There's a blackout during the party, and when the lights are back, an ancient Mayan relic has gone missing! The gang will help Ana solve the mystery, along with an "investigator": Xeroque Rolmes, but the boys don't really trust him. Soon they'll find out it all had to do with a new sinister plot by Professor Whiter, Cree and Per.
Baixamemoria, Cronosplays and Spok, along with Bia - Baixamemoria's girlfriend - attend their friend Ana's costume birthday party. During the party, Ana will be wearing an precious ancient Mayan relic as part of her costume. This will call the attention of certain individuals who will want to steal it. There's a blackout during the party, and when the lights come back, Ana realizes the relic has gone missing! The gang will help Ana solve this mystery, but an investigator, Xeroque Rolmes, also offers to help together with his two assistants, Pit and Bull. The guys and Bia don't really trust them. Besides trying to recover the relic, the group has to prove Cronos's innocence after the "investigators" pin him as the main suspect. Soon enough, the gang will start to find that the whole thing has to do with a new sinister plot devised by Professor Whiter, Cree and Per!