Frozen: The Hit Broadway Musical
Experience the story you know and love as never before. Disney's "Frozen: The Hit Broadway Musical" brings the magic, music, and spectacle of the hit movie to the stage, with thrilling surprises and astonishing special effects. Enjoy twelve new songs written especially for the musical alongside beloved classics, such as "For the First Time in Forever," "Do You Want to Build a Snowman?" and "Let it Go."