Lost
The bestselling book by Carina Rissi, "Perdida" gets a cinematographic adaptation and comes to streaming to tell the story of Sofia, a modern and independent girl who loves the romances from Jane Austen. After borrowing a cell phone, something mysterious happens, and she is transported to the 19th century where she is welcomed by the family of Ian Clarke. When she tries to return to her life, she realizes that her heart has other plans.
Based on the bestselling book by author Carina Rissi, the book "Perdida" gets a cinematographic adaptation and comes to streaming to tell the story of Sofia. She is a modern and independent girl, but when it comes to love, the only romances in her life are from the literary universe of Jane Austen. After borrowing a cell phone, something mysterious happens, and she is transported to a different world that resembles the 19th century. Sofia is taken in by the family of the charming Ian Clarke while she desperately tries to find a way to return to her life. What she didn't know was that her heart had other plans.