Disney's Broadway Hits at London's Royal Albert Hall
Disney on Broadway has astonished millions worldwide with theatrical productions that entertain and amaze: The Lion King, Aladdin, Beauty and the Beast and more. Now audiences can experience the magic of Disney on Broadway in an unforgettable night of music.
Disney on Broadway has astonished millions worldwide with theatrical productions that entertain and amaze: The Lion King, Aladdin, Mary Poppins, Beauty and the Beast and more. Now audiences can experience the magic of Disney on Broadway in an unforgettable night of music. Hosted by John Barrowman, the live performance features some of the most beloved, show-stopping tunes, played by a 76-piece BBC Concert Orchestra. These unforgettable tunes by world class Broadway singers will bring the sounds of Disney on Broadway to life as you’ve never heard them before.